.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای دو فناوری نوین ساختمانی در سال 90

رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن گفت: اجرای دو فناوری نوین بومی در زمینه ساخت و ساز از برنامه های این مرکز در سال90 است.


محمد فاطمی عقدا در مصاحبه با واحد مرکزی خبر این دو فناوری را شامل ساخت ساختمان های پیش ساخته هشت طبقه و خانه های روستایی ارزان قیمت برشمرد.

رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن افزود: تهیه و تدوین دستورالعمل اجرایی برای به کار گیری فناوری های تائیدشده و قابل تولید انبوه و نیز دستورالعمل های نظارت بر فناوری های جدید ، مدیریت توسعه صنعتی سازی در ساختمان های شهری و روستایی و آموزش و ترویج فناوری های نوین از دیگر برنامه های این مرکز در سال90 است.

فاطمی عقدا گفت: جایگزینی مصالح جدید با ویژگی سبک و عایق حرارتی و صوتی بودن به جای مصالح سنتی از اقدامات ویژه این مرکز در سال90 خواهد بود.

وی اجرای کامل و دقیق مبحث 19 در ساخت و ساز به منظور کاهش مصرف انرژی را از دیگر برنامه های مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن اعلام کرد .

فاطمی عقدا گفت: طراحی و اجرای پایلوت فناوری نیک سامانه( سامانه نوین ، یکپارچه ،کارا) در احداث ساختمان های پیش ساخته و طراحی و اجرای نیک پنل در طراحی بتن های سبک ، تجاری سازی سیمان بنایی ، تولید بتن توانمند نسل جدید ، تدوین دستورالعمل مقاوم سازی ساختمان و تهیه و تدوین ویرایش چهارم آئین نامه2800 از اقدامات این مرکز در سال 89 بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.